Partnerstwo rozszerzone: FC Bayern i Viessmann współpracują od teraz także w Europie
- rozszerzenie kooperacji w obszarze ogrzewania, klimatyzacji, chłodzenia i wentylacji
- Partnerstwo oznacza w praktyce przejęcie przez obie strony odpowiedzialności za ograniczenie emisji CO2 w systemach klimatyzacyjnych
Allendorf (Eder), 11.11.2021 – FC Bayern i Viessmann rozszerzają swoje międzynarodowe partnerstwo: po kilkuletniej, udanej współpracy na rynkach azjatyckich, firma została Oficjalnym Partnerem Klimatycznym rekordowego Mistrza Niemiec w obszarze ogrzewania, klimatyzacji, chłodzenia i wentylacji także w Europie. Rozszerzenie współpracy obejmuje Hiszpanię, Francję Kraje Beneluxu, Polskę oraz Rosję.
Oliver Kahn, CEO klubu FC Bayern: "FC Bayern z pewnością niezmiernie skorzysta z innowacyjnych idei tego partnerstwa. Jako firma rodzinna z ponad 100- letnią historią Viessmann bierze na siebie odpowiedzialność za zrównoważone wykorzystanie zasobów w trosce o przyszłe pokolenia. Jako marka stoimy przed ogromnym wyzwaniem bycia wzorem dla milionów fanów."
Andreas Jung, Marketing Director FC Bayern: "Zapoczątkowane na rynkach azjatyckich powiązanie dwóch marek i rozszerzenie współpracy w krajach europejskich jest wyjątkowym sygnałem, jak FC Bayern w praktyce realizuje ideę partnerstwa: z sukcesem, niezawodnie i w zrównoważony sposób. Znalezienie rozwiązań przyjaznych dla środowiska to wyzwanie naszych czasów, które wzięliśmy sobie w FC Bayern głęboko do serca. W firmie Viessmann, znaleźliśmy idealnego Partnera, by wspólnie sprostać temu zadaniu."
Jako Oficjalny Partner Klimatyczny, Viessmann nie tylko gwarantuje, że Klub jest wyposażony w przyjazne dla środowiska i zrównoważone rozwiązania grzewcze, chłodnicze i wentylacyjne, ale także chce motywować wszystkich entuzjastów piłki nożnej i pozostałych dyscyplin sportowych, by skorzystać z oferowanych przez Viessmann możliwości redukcji emisji CO2. To zaangażowanie oznacza dla obu stron odpowiedzialność w każdym podejmowanym działaniu.
"Kreujemy przestrzeń życiową dla przyszłych pokoleń – to nasze motto oraz wkład jaki pragniemy i możemy wnieść jako firma: w Viessmann chcemy, razem ze wszystkimi członkami naszej globalnej rodziny i partnerami handlowymi, na przestrzeni kilku najbliższych lat, zrealizować cel transformacji na w pełni zielone i zrównoważone portfolio produktowe do ogrzewania, chłodzenia i wentylacji. Aby to osiągnąć już teraz wyznaczamy sobie strategiczne cele i dokonujemy niezbędnych inwestycji," mówi Thomas Heim, Chief Sales and Marketing Officer w Viessmann: "W FC Bayern Monachium, znaleźliśmy partnera z którym możemy wdrażać i komunikować tę filozofię w międzynarodowej skali."
O Viessmann
Viessmann jest wiodącym dostawcą systemów dla klimatu do każdego rodzaju pomieszczeń. Oferta zintegrowanych rozwiązań Viessmann umożliwia użytkownikom bezproblemowe połączenie poprzez platformę cyfrową produktów i systemów dla klimatu (ogrzewanie, chłodzenie, jakość powietrza). Wszystkie rozwiązania bazują na odnawialnych źródłach energii i maksymalnej wydajności. Działalność rodzinnej, założonej w 1917 r. firmy, od samego początku oparta jest na tej właśnie zasadzie. “Kreujemy przestrzeń życiową dla przyszłych pokoleń” – to globalna odpowiedzialność wszystkich 12,750 członków rodziny Viessmann.
Foto:
Koszulki sportowe z logo: Thomas Heim, Chief Sales and Marketing Officer w Viessmann, i Oliver Kahn, Chairman of the Board w FC Bayern, prezentują współpracę między FC Bayern Monachium i Viessmann.
Osoba kontaktowa dla mediów:
Georg van der Vorst, Head of Sport Sponsoring.
Telefon: 0151 74657541
Mail: vrsg@viessmann.com