Viessmann uhonorowany statuetką „Złotego Instalatora” 2017

2 czerwca firma Viessmann, po raz kolejny, została uhonorowana statuetką „Złotego Instalatora”. Tym razem statuetkę przyznano naszej firmie za aplikację mobilną ViCare.

Organizatorem konkursu „Złoty Instalator” jest wydawca miesięcznika „Polski Instalator”- firma Instalator Polski Sp. z o. o. oraz Polska Korporacja Techniki Sanitarnej, Grzewczej, Gazowej i Klimatyzacji. Nagradzane są firmy i instytucje działające na rynku instalacji w Polsce za różnorodne formy aktywności przypisane poszczególnym kategoriom, m. in.: nowoczesnych rozwiązań technicznych, organizacji kształcenia branżowych specjalistów, wzorcowego wykonanie przez firmę instalacji, wysoce zaawansowanych technologii, systemów i urządzeń w zakresie odnawialnych źródeł energii. W tym roku została wprowadzona dodatkowa, ósma kategoria, która rozszerzyła zakres ocen także na działalność inwestorów.

Aplikacja ViCare – instalacja grzewcza zawsze pod kontrolą

Nowa aplikacja mobilna Viessmann ViCareApp to sposób na komfortową obsługę urządzenia grzewczego przez Internet. Wystarczy jeden ruch na smartfonie, aby wybrać żądaną temperaturę w domu lub np. wychodząc z niego, przełączyć tryb ogrzewania z normalnego na obniżoną temperaturę, oszczędzając w ten sposób energię. Aplikacja umożliwia również programowanie różnych okresów ogrzewania w poszczególne dni, dostosowując pracę instalacji grzewczej do potrzeb użytkowników. Osobny przycisk na ekranie startowym wyświetla ponadto liczne wskazówki dotyczące sposobów zaoszczędzenia energii.

Szybki podgląd pracy systemu

Dzięki aplikacji ViCareApp użytkownik może w szybki i łatwy sposób ocenić, czy wszystkie parametry instalacji grzewczej pozostają w zielonym obszarze, który oznacza poprawne działanie systemu. Żółte pole sygnalizuje zbliżający się termin przeglądu, a przy kolorze czerwonym, który oznacza usterkę w pracy instalacji, wyświetlany jest automatycznie kontakt do firmy Viessmann lub wprowadzone wcześniej dane kontaktowe do autoryzowanego serwisanta. Rozwiązanie to umożliwia szybką reakcję na pojawiający się problem, bez potrzeby szukania odpowiedniej pomocy z zewnątrz.

Instalacja pod stałym nadzorem ekspertów

Aplikacja ViCare przy obsługiwaniu kotła grzewczego komunikuje się z modułem WLAN Vitoconnect 100. Moduł ten przyłącza się przewodem, bezpośrednio do regulatora Vitotronic. Po zezwoleniu przez użytkownika instalacji, firma Viessmann lub jej Partner ma ciągły wgląd w instalację grzewczą swojego klienta przez aplikację Vitoguide. Dzięki temu możliwe jest szybkie zdiagnozowanie ewentualnej usterki, a nawet jej usunięcie bez konieczności przyjazdu serwisanta na miejsce.

Rok gwarancji gratis

Użytkownicy aplikacji ViCare, którzy zaproszą za jej pomocą firmę Viessmann jako partnera serwisowego, otrzymają dodatkowy rok gwarancji gratis! Ponadto zyskają zdalny nadzór nad instalacją przez Serwis Fabryczny Viessmann, obsługę techniczną producenta oraz gwarancję stosowania oryginalnych części zamiennych.

Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie internetowej: www.viessmann.pl/vicare