„Partnerstwo dla przyszłych pokoleń”

Nowoczesna koncepcja stoiska Viessmann na targach ISH

W terminie 11 - 15 marca 2019 roku, we Frankfurcie na Menem, odbyły się targi ISH. To najważniejsza na świecie impreza branżowa o tematyce budownictwa, klimatyzacji oraz energii odnawialnych. Przez trzy dni marca na „zielonym” stoisku Viessmann prezentowano nową strategię marki oraz innowacyjną ofertę produktową.

 

Około 2400 wystawców z ponad 50 krajów zaprezentowało swoją ofertę podczas tegorocznych targów ISH. Na ponad 250.000 m² powierzchni swoje produkty i usługi zaprezentowały firmy działające w zakresie łazienek, budownictwa, energetyki, technologii klimatyzacyjnej, ogrzewnictwa oraz energii odnawialnej. Jednym z wystawców była firma Viessmann.

Podczas targów firma Viessmann zaprezentowała ofertę uzupełnioną o nowe, cyfrowe, bezpieczne, ekologiczne i jeszcze bardziej ekonomiczne technologie -cyfrowe i hybrydowe systemy grzewcze z pełnym ich zarządzaniem i kompleksową kontrolą za pośrednictwem internetu. Nowoczesna koncepcja stoiska Viessmann ściśle łączyła się z motto firmy „Partnerstwo dla przyszłych pokoleń”. Zgodnie z misją firmy, w myśl troski o jakość klimatu i środowisko naturalne, firma Viessmann wykreowała przestrzeń pełną zieleni oraz miejsc do wypoczynku, która przypominała park. Do dekoracji wykorzystano dużo roślin oraz elementów ekologicznych, a gości częstowano jabłkami oraz zdrowymi przekąskami. 

Podczas targów, wspólnie z Partnerami i rzemiosłem instalatorskim, przedstawiciele firmy Viessmann wyrazili chęć kształtowania przestrzeni życiowej swoich klientów, proponując rozwiązania, które w globalnym kontekście, mają prowadzić do zmian polityki klimatycznej i poprawy jakości życia przyszłych pokoleń. Jak stwierdził Max Viessmann, CEO firmy i przedstawiciel czwartego pokolenia rodziny Viessmann: - Działanie z troską o przyszłe pokolenia jest częścią filozofii naszego rodzinnego przedsiębiorstwa. Viessmann przez najbliższe lata będzie zorientowany na nowoczesne zarządzanie domową energią w oparciu o nowe technologie oraz digitalizację i informatyzację komunikacji.Istota i waga stojącego przed nami wyzwania jest szczególnie wyraźna właśnie teraz, gdy młodzież wychodzi na ulice w ramach walki o jakość środowiska naturalnego – dodał Max Viessmann.

Stoisko Viessmann cieszyło się dużym powodzeniem i przyciągało uwagę odwiedzających nieprzerwanie przez trzy targowe dni. Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym we współpracę przy organizowaniu i obsłudze stoiska. Dziękujemy również odwiedzającym Targi za wsparcie i wiele miłych słów. Do zobaczenia!