18-22.04.2019 r. Przerwa w obsłudze zamówień i realizacji wysyłek.

Szanowni Państwo,

w trosce o najwyższą jakość obsługi Klienta, w okresie 18 - 22.04.2019 w firmie Viessmann zostanie wdrożony nowy system operacyjny, który pozwoli nam jeszcze efektywniej obsługiwać Państwa zamówienia.

W celu zmniejszenia niedogodności związanych z tym procesem i ograniczeniem do minimum dni roboczych bez działania systemu operacyjnego, wdrożenie zaplanowano na okres obejmujący Święta Wielkanocne.

W związku z pracami wdrożeniowymi w dniach 18 - 22.04.2019 nie będzie możliwości opracowania i realizacji zamówień, a także nie będzie dostępny system składania zamówień on-line OBS oraz program zamawiania części zamiennych ETApp.

Od 23.04.2019 nasze systemy będą znów do Państwa dyspozycji.
Pierwsze dostawy, po przerwie technicznej, zostaną zrealizowane w środę 24.04.2019.

Prosimy o uwzględnienie planowanej przerwy technicznej i odpowiednie zaplanowanie terminów realizacji zamówień oraz wcześniejsze zatowarowanie w niezbędne części zamienne.

Dołożymy wszelkich starań, aby maksymalnie zminimalizować ewentualne niedogodności, a o ewentualnych zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco.

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.

Z poważaniem,

Sebastian Walerysiak
Prezes Zarządu
Viessmann Sp. z o.o.