Serwis firmy Viessmann

System grzewczy budynku analogicznie do innych urządzeń technicznych wymaga profesjonalnej obsługi serwisowej, w szczególności dokonywania przeglądów okresowych. Firma Viessmann zapewnia wszechstronną opiekę nad urządzeniami, począwszy od jego pierwszego uruchomienia, a skończywszy na przeglądach i czynnościach serwisowych. Przez cały czas do dyspozycji pozostają doradcy techniczno-serwisowi, doradcy 24-godzinnej Infolinii oraz sieć autoryzowanych Firm Serwisowych.

Przez 365 dni w roku i 24 godziny na dobę udostępniamy Państwu pomoc techniczno-serwisową. Pomoc skierowana jest zarówno do użytkowników naszych urządzeń, jak i do instalatorów oraz serwisantów.

Profesjonalnie przygotowani konsultanci oraz doradcy techniczni są do Państwa dyspozycji przez 24 godziny, niezależnie od pory dnia i roku.

W przypadku, gdy konieczny okaże się przyjazd służb serwisowych, pracownicy Infolinii organizują ich przyjazd do Państwa w jak najkrótszym czasie.

801 0801 24 | viessmann-serwis.pl

dla osób dzwoniących z telefonów stacjonarnych (opłata za połączenie 0,29 PLN/min. netto)
dla osób dzwoniących z telefonów komórkowych (opłata wg taryfikatorów telefonii komórkowych)

> Firmy Serwisowe - ogólnopolska sieć autoryzowanego serwisu urządzeń Viessmann
> Dokumentacja techniczna - instrukcje obsługi urządzeń grzewczych
> Zanim wezwiesz serwis - upewnij się, czy jest to usterka?
> Pierwsze uruchomienie - po zakupie i montażu nowego urządzenia
> Zgłoszenie serwisowe - formularz online zgłoszenia uruchomienia, przeglądu, naprawy...
> Doradcy techniczno-serwisowi w oddziałach firmy Viessmann
> Warunki gwarancji dla urządzeń firmy Viessmann
 

serwis24XL.jpg