Pozyskiwanie klientów - szybkie i łatwe dzięki Viessmann Leads i ViContact

Zarejestruj się już teraz!
Vi-Leads-16-9-1920x1080px.jpg

Sprawy stają się szczególnie stresujące w sezonie grzewczym. Ale nawet w cieplejszych miesiącach nadal trzeba przeprowadzać konsultacje, konserwacje i instalacje. Gdzie jest wystarczająco dużo czasu, aby pozyskać nowych klientów? Co więcej, czy nie otrzymujesz zbyt wielu zapytań od osób, które nie są zainteresowane zakupem? Jednocześnie nie jest łatwo śledzić zamówienia. Viessmann Leads i portal ViContact mogą pomóc - od prawdziwych zapytań po generowanie ofert i finalizowanie sprzedaży.

Czym jest partnerstwo Viessmann Leads?

Viessmann Leads to usługa, która mapuje i wspomaga cały proces sprzedaży online. Zaczyna się od pozyskiwania nowych klientów i wspiera Cię w tworzeniu oferty, aż do sfinalizowania sprzedaży.

Korzyści z Viessmann Leads

Nie musisz już martwić się o pozyskiwanie nowych klientów, ponieważ my się tym zajmujemy. Otrzymasz od nas tylko te leady, które wyrażą zainteresowanie zakupem. Nie ma żadnych dodatkowych kosztów za zapytania kontaktowe - leady są bezpłatne. Pozwala to nie tylko zaoszczędzić czas, który można przeznaczyć na inne zadania, ale także pieniądze. Aby szybko i łatwo zarządzać zapytaniami, najlepiej skorzystać z portalu ViContact. Przy okazji, za każdy dokonany zakup otrzymasz 5000 punktów VPlus future, które możesz wymienić na ekskluzywne wydarzenia, bilety i szkolenia.

Skąd pochodzą nowe zapytania kontaktowe?

W ramach różnych kampanii firmy Viessmann klienci końcowi mają możliwość wypełnienia formularza. Te zapytania klientów są wcześniej weryfikowane przez nasze centrum serwisowe. Jeśli istnieje faktyczne zainteresowanie zakupem, wkraczasz do gry jako partner Viessmann. Przekazujemy do Ciebie zapytania kontaktowe. To, które zapytania otrzymasz, zależy od różnych czynników. Nie tylko od odległości od lokalizacji klienta, ale także od wskaźników powodzenia i odrzucenia zapytań online.

Warunki partnerstwa Viessmann Leads

Aby skorzystać z wyżej wymienionych korzyści, należy odpowiedzieć na pierwszą wiadomość e-mail, którą prześlemy w ciągu 48 godzin. Jeśli masz zbyt wiele zamówień lub ogólnie nie jesteś zainteresowany zapytaniem kontaktowym, możesz je również odrzucić. Jedyną ważną rzeczą jest to, aby klient końcowy otrzymał informację zwrotną. Jeśli nie odpowiesz na pięć zapytań z rzędu, tymczasowo zablokujemy Twoje konto. Przez ten czas nie będziesz otrzymywać żadnych dalszych potencjalnych klientów.

Aby leady były dobrze dopasowane do Twojej firmy grzewczej, najlepiej jest powiadomić nas o swoich preferencjach i pomysłach dotyczących zapytań kontaktowych za pośrednictwem ViContact, na przykład w odniesieniu do odległości lub produktów. Zasadniczo ważne jest, aby oferować produkty firmy Viessmann.

Pytania lub opinie?

Skontaktuj się z ekspertami z zespołu Viessmann Leads, wysyłając wiadomość e-mail na adres marketing@viessmann.pl  lub porozmawiaj z przedstawicielem handlowym firmy Viessmann.

Zdjęcie przedstawia logo Viessmann Leads z uściskiem dłoni.

Jak działa ViContact?

Jako centralny portal, możesz wygodnie zarządzać wszystkimi zapytaniami online za pomocą ViContact. Nie ma znaczenia, czy zapytanie dotyczy zakupu lub wynajmu, czy może kalkulatora systemu grzewczego. ViContact zapewnia przegląd wszystkich zapytań. Wystarczy samodzielnie dostosować i dostroić ustawienia. Możliwe jest również wprowadzanie innych zmian lub rejestrowanie preferencji. W rezultacie przyszłe zapytania kontaktowe będą jeszcze lepiej dostosowane do Ciebie i Twojego zespołu. Wystarczy określić promień, z którego powinny przychodzić zapytania lub które produkty chciałbyś głównie zainstalować. Możliwe jest również podanie informacji o preferowanym typie domu.

Zarządzanie kontaktami w ViContact

Portal umożliwia nie tylko mapowanie i zarządzanie całym procesem sprzedaży. Masz również możliwość zarządzania istniejącymi kontaktami i korzystania z systemu do ich śledzenia. Oprócz indywidualnych notatek o klientach i warunkach na miejscu, można również zaplanować dalsze działania.

Wszystkie funkcje ViContact w skrócie

  • Pełny przegląd zapytań dotyczących zakupu, wynajmu i kalkulatora systemu grzewczego (wkrótce również zapytania dotyczące konserwacji)
  • Łatwe zarządzanie zapytaniami
  • Indywidualne dostosowanie ustawień, kryteriów potencjalnych klientów i osobistych preferencji
  • Planowanie dalszych działań i przypomnienia
  • Funkcja filtrowania zapytań
  • Funkcja czatu do przekazywania informacji zwrotnych firmie Viessmann

Bardzo ważne: dzięki ViContact masz tylko jedno hasło do wszystkich systemów Viessmann!

Korzyści z ViContact dla Ciebie

  • Tylko jeden kanał wejściowy do pełnego zarządzania zapytaniami
  • Mniej wiadomości e-mail przesyłanych tam i z powrotem
  • Ogromna oszczędność czasu dzięki przetwarzaniu online - od generowania ofert po śledzenie i wykonywanie rzeczywistych zadań
  • Brak konieczności podejmowania dodatkowych działań związanych z pozyskiwaniem klientów
  • Darmowe leady
  • Bardzo obiecujący potencjalni klienci dzięki wstępnej weryfikacji telefonicznej
  • Przegląd wszystkich klientów w celu zwiększenia sprzedaży i obrotów
  • Wysoka wydajność w procesie sprzedaży