Program Wydłużonej Gwarancji – Twoje bezpieczeństwo!

Program Wydłużonej Gwarancji pozwala na korzystanie z zalet posiadania gwarancji przez okres 5 lat od uruchomienia urządzenia również dla urządzeń, których standardowy okres gwarancyjny wynosi 2 lata. Oferta dotyczy urządzeń zakupionych za pośrednictwem autoryzowanych Firm Partnerskich i obejmuje koszty części zamiennych oraz usług świadczonych dla Klienta, włączając koszty dojazdu. Opłata nie obejmuje kosztów przeglądów oraz części eksploatacyjnych (szybko zużywalnych). Program Wydłużonej Gwarancji jest oferowany oraz obsługiwany przez Viessmann Sp. z o.o. i zapewnia ochronę urządzenia po wygaśnięciu okresu gwarancji Firmy Partnerskiej.

Lista autoryzowanych punktów sprzedaży dostępna jest na stronie: Sieć sprzedaży
 

Program Wydłużonej Gwarancji na gazowe kotły kondensacyjne Viessmann

Urządzenie objęte programem wydłużonej gwarancji Standardowy okres gwarancji od momentu uruchomienia* Możliwe wydłużenie gwarancji Jednorazowa opłata za przedłużenie gwarancji do 5 lat Rata roczna za przedłużenie gwarancji
Vitodens 100-W, 111-W, 111-F 2 lata do 5 lat 729 (PLN netto) 248 (PLN netto)
Vitodens 200-W, 222-W, 222-F, 242-F (kotły do 32 kW) 5 lat na zapytanie - -
Vitodens 200-W (45 - 150 kW) 5 lat na zapytanie - -

* 10 lat gwarancji na wymiennik ciepła ze stali szlachetnej w kotłach Vitodens
 

Warunki objęcia urządzenia Programem Wydłużonej Gwarancji

  • uruchomienie urządzenia przez firmę posiadającej odpowiednie, ważne uprawnienia Viessmann;
  • rejestracja urządzenia na stronie www.moj.viessmann-serwis.pl oraz przystąpienie do Programu Wydłużonej Gwarancji przed upływem 12 miesięcy od daty uruchomienia kotła (przed pierwszym przeglądem);
  • wybierz sposób dokonania płatności (płatność jednorazowa lub ratalna), zaakceptuj umowę przepisując kod otrzymany SMS’em;
  • dokonaj płatności zgodnie z umową, skorzystaj z możliwości płatności on-line;
  • wykonuj terminowo przeglądy urządzenia przez Viessmann (zadzwoń 801 080 124 lub kliknij www.moj.viessmann-serwis.pl), w przypadku płatności w transzach terminowo dokonuj kolejnych płatności;
  • konieczność interwencji serwisowych zgłaszaj do Centrum Obsługi Serwisowej w Mysłowicach (zadzwoń 801 080 124 lub kliknij www.moj.viessmann-serwis.pl).