Dostępność aplikacji ViCare / Vitoguide Viessmann

Szanowni Użytkownicy,

obecnie została już przywrócona pełna funkcjonalność systemów. Jeżeli jednak aplikacja nadal nie działa prawidłowo, prosimy o całkowite zresetowanie systemu grzewczego.

Aby ułatwić ponowne uruchomienie aplikacji stworzyliśmy dwa filmy instruktażowe. Proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  1. Prosimy zrestartować Vitodens'a poprzez wyłączenie i ponowne włączenie zasilania włącznikiem sieciowym.
  2. Po restarcie Vitodens połączy się automatycznie z serwerem.
  3. Aplikacja ViCare jest już dostępna i w pełni funkcjonalna.

> Dla urządzeń Vitodens serii 100 oraz 200

W tym filmie pokazane jest położenie wyłącznika zasilania kotłów Vitodens serii 100 oraz 200.

Naciśnij go raz, aby ponownie uruchomić urządzenie. Po kilku minutach nastąpi ponowne automatyczne połączenie, a aplikacja ViCare będzie dostępna jak zwykle. Ponowne uruchomienie NIE wpływa na wcześniej zapisane ustawienia harmonogramów, temperatury ani programów operacyjnych.

> Dla urządzeń Vitodens 222 oraz 242

W tym filmie pokazane jest położenie wyłącznika zasilania kotłów Vitodens 222 oraz 242.

Naciśnij go raz, aby ponownie uruchomić urządzenie. Po kilku minutach nastąpi ponowne automatyczne połączenie, a aplikacja ViCare będzie dostępna jak zwykle. Ponowne uruchomienie NIE wpływa na wcześniej zapisane ustawienia harmonogramów, temperatury ani programów operacyjnych.

 

Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.
Viessmann Team