ViGuide – Twoje najważniejsze narzędzie do wszystkich usług cyfrowych

ViGide łączy Cię szybko i wygodnie z Twoimi Klientami. Nadzoruj zdalnie skomunikowane online instalacje i rozwiązuj problemy od razu wtedy, gdy tylko się pojawią. ViGide - jako aplikacja internetowa - jest dostępna zawsze, wszędzie i na dowolnym urządzeniu mobilnym, bez aktualizacji oprogramowania.

ViGide usprawni Twoją pracę i podniesie zadowolenie Klienta z Twojego serwisu. Wszystko co potrzebujesz, to instalacja grzewcza z zainstalowanym modułem komunikacyjnym (Vitoconnect lub now platforma E3) i Klient korzystający z aplikacji mobilnej ViCare na smartfona. Tak ViGide stanie się Twoim najważniejszych narzędziem do wszystkich serwisów cyfrowych!



Przegląd najważniejszych informacji

Przegląd najważniejszych informacji

●  Od teraz masz zawsze na oku działanie instalacji grzewczej u Twoich Klientów. ViGuide podpowie, co nie działa prawidłowo i w których instalacjach wystąpiły usterki, wymagające interwencji. Jednym kliknięciem wybierasz instalację, aby widzieć wszystkie istotne informacje o tym Kliencie i jego urządzeniach grzewczych.

●  W strefie zarządzania możesz dodawać i usuwać uprawnienia instalatorów i zarządzać ustawieniami ich kont.

●  Funkcją App Switcher możesz szybko przechodzić między najczęściej używanymi aplikacjami mobilnymi Viessmann, jak Systemem Zamawiania Online (OBS), Części Zamienne lub ViBooks z podręcznikami instalowania i dokumentacjami produktów.

●  Z ViGuide Ty i Twoi pracownicy macie dostęp do wszystkich materiałów szkoleniowych i kursów z platformy online Klasa Viessmann.


Szczegółowe informacje o instalacji

●  Wszystkie ważne informacje o wybranej instalacji są łatwo dostępne. Należą do nich nazwa Klienta i jego dane kontaktowe, typ i model systemu grzewczego, status roboczy, numer seryjny, numer modułu komunikacyjnego. Wszystkie te szczegóły masz więc bezpośrednio pod ręką.

●  ViGuide prezentuje także dalsze informacje, jak stan roboczy palnika, czas jego załączenia, liczba startów, temperatura zewnętrzna, temperatura na kotle, siła sygnału WiFi.

●  Jeśli system udostępnia takie dane, to ViGuide przekazuje także informacje o zużyciu gazu i prądu oraz informacje dotyczące instalacji kolektorów słonecznych.

Szczegółowe informacje o instalacji

Zdalne sterowanie ustawieniami systemowymi

Zdalne sterowanie ustawieniami systemowymi

●  ViGuide stwarza możliwość zdalnej zmiany szeregu nastaw instalacji grzewczych Twoich Klientów:

●  poszczególnych obiegów grzewczych (np. parametrów krzywych grzewczych), temperatury zadanej CWU i ustawianie godzin dni i godzin planów ogrzewania.

●  Dla rozwiązania ewentualnych problemów z połączeniami należy przeprowadzić restart gatewaya (np. Opto, OpenTherm lub kompatybilnego z Viessmann E3).
Jeśli Twój Klient jest na dłuższy czas poza domem, to możesz przełączyć zdalnie jego system na program wakacyjny, dla pracy ze zredukowaną temperaturą.


Mobilność

Aplikacja mobilna ViGuide dostępna jest na urządzenia mobilne, zarówno z systemem operacyjnym iOS, jak i Android. Jako partner możesz uruchomić instalację grzewczą firmy Viessmann z regulatorami E3. Możesz także wykonać inne ważne zadania:

  • Wprowadzić system grzewczy do sieci
  • Uruchomić komponenty ViCare
  • Znaźć części zamienne
  • Śledzić całą swoją instalację online

Pobierz ViGuide już dziś z App lub Play Store.

Download on the App StoreGet it on Google Play

Mobilność

Składniki systemu Smart Home

Instalacja Twojego Klienta została skomunikowana albo przez moduł komunikacyjny (gateway) Vitoconnect lub nowego kotła grzewczego Viessmann z platformą E3. Twój Klient korzysta z aplikacji ViCare do obsługi swojego ogrzewania i podgrzewu CWU i chciałby, abyś jako fachowiec, opiekował się nim zdalnie poprzez aplikację ViGide. Co dalej? Przy pomocy systemu Viessmann Smart Climate, składającym się z sensora klimatu i inteligentnych zaworów termostatycznych eTRV Klienci mogą indywidualnie sterować komfortem termicznym poszczególnych pomieszczeń, wyposażonych w te zawory. Poprzez ViGide możesz wspomagać Klientów przy uruchomieniu i nastawianiu tego systemu.

Składniki systemu Smart Home

Komunikaty statusu dla natychmiastowego reagowania

Komunikaty statusu dla natychmiastowego reagowania

●  Wyświetlaj szczegóły dotyczące każdej zgłaszanej usterki i otwórz opis jej przyczyn oraz zalecanego sposobu postępowania przy jej usuwaniu.

●  Przejrzyj historię zdarzeń w systemie z informacjami, kto i kiedy dokonywał zmian.

●  Bezpośredni link do aplikacji Części Zamienne (ET) pomoże Ci zamówić dokładnie te części, które potrzebujesz do wykonania pracy.

●  Viessmann ułatwi też Twoim Klientom przeprowadzanie przeglądów i zapobieganie problemom, zanim one jeszcze wystąpią. Jednym kliknięciem możesz zamówić kompletny zestaw serwisowy do wykonania przeglądu. Wszystkie części potrzebne do przeglądu określonego systemu grzewczego są w takim zestawie uwzględnione i nie musisz tracić czasu na wyszukiwanie według artykułów lub martwić się, że coś zapomniałeś.


Widok mapy, dla łatwiejszego planowania trasy

Może opiekujesz się większą liczbą Klientów, rozrzuconych po całym rejonie? Albo chcesz wyrobić sobie pogląd o rozmieszczeniu wszystkich instalacji na Twoim terenie? Na widoku mapy możesz zaplanować najbardziej racjonalne trasy od Klienta, do Klienta. Kliknij na wybraną instalację, aby wyświetlić jej szczegółowe dane i status.

Widok mapy, dla łatwiejszego planowania trasy

Uzyskaj pomoc, gdy jej potrzebujesz

Uzyskaj pomoc, gdy jej potrzebujesz

Teraz szybciej i łatwiej nawiążesz bezpośredni kontakt i otrzymasz wsparcie Serwisu Technicznego (TD) Viessmann. Otwórz okno i wybierz godzinę, o której technik ma oddzwonić lub ustaw się w kolejce do połączenia z serwisem. Będziesz informowany stale o aktualnym czasie oczekiwania. Otrzymasz od nich informacje, potrzebne do szybszego rozwiązania problemów z ogrzewaniem Twojego Klienta.